Thursday, November 29, 2007

Drumul spre Ierusalim sub îndrumarea lui Leon Volovici

Vineri,16 noiembrie,ora 17.00,la Muzeul Literaturii,Leon Volovici a lansat oficial cartea "DE LA IAŞI LA IERUSALIM SI ÎNAPOI" la acest eveniment i-au fost lături,Aura Cristi,Emil Brumaru,Liviu Antonesei,Lucian Vasiliu,Adrian Cioflanca şi Andrei Potlog.
Despre volumul,Aura Christi sustine ca: "Eu am fost unul dintre puţinii privilegiati care au citit printre primii aceasta carte.Cred că sunt al doilea lector al cartii.Am citit-o dintr-o răsuflare,cu sufletul la gura,desi ma impărţeam mereu între a fi redactor de carte şi a fi scriitor,în sensul că mă fura lectura şi trebuia sa ma intorc să văd dacă totul e in regula, dacă nu mi-a scapat ceva;trebuia asadar să-mi fac datoria de redactor al acestei minunate cărţi.E o carte splendida,o carte-eveniment,o carte-document a unei epoci Leon Volovici este unu dintre fermenti vii".
Adrian Ciofranca in viziunea acestuia Leon Volovici este vazut ca "o ilustrare a intelepciuni".
Emil Brumaru."Este un eveniment sentimental.......ma rasfoit sentimental aceasta carte."
Costel Safirman-"Cartea aceasta este scrisă de un scriitor care are talentul – şi nu e un talent care se intâlneşte in mod curent – de a transforma materia confesiva in materie de literatura netă.Este o carte Volovici 100% ".
In aceasta sală au existat şi alte persoane care af fi dorit sa-şi exprime opiniile,dar timpul nu lea acordat aceasta şansă,printe ele se numără Liviu Leonte,Dumitru Irimia,Florin Blacton,Serban Axinte,Emilian Marcu.
Autorul afirma despre aceasta opera"aceasta nu e o carte de amintiri nici autobiografie".
Aceasta conferinta a fost moderata de Lucian Vasiliu.

1 comment:

ales121212 said...

Ia articolul din piciorul blogului si pune-l ca articol nou pentru a se ridica tot template-ul la locul lui